Domov arrow Základy predaja arrow Kým začnete  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem

Prečo by mali kúpiť u vás? Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Image Keď sa pozriete, aké množstvo iných firiem ponúka podobné produkty alebo služby ako vy, treba si položiť otázku: prečo by mal zákazník kúpiť práve u vás? Aby ste boli v predaji a podnikaní úspešní, mali by ste byť schopní ponúknuť zákazníkovi niečo iné alebo lepšie ako konkurencia.

Ako sa odlíšiť?  

Posledná úprava ( 28. október 2010 )
Celý článok...
 
Ako osloviť zákazníkov? Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Už máte celkom jasno v tom, kto sú vaši budúci zákazníci a kde ich hľadať. Teraz sa musíte rozhodnúť, akým spôsobom ich oslovíte. Musia sa o vás nejako dozvedieť. Len to, že ste založili firmu nestačí. Ak o vás nikto nebude vedieť, nebudete mať komu predávať. Potrebujete urobiť prvý kontakt.

Máte dva spôsoby, ako to urobiť:

1. priame oslovenie - oslovujete konkrétnu osobu (osobne, telefonicky, listom, e-mailom) 

2. nepriame oslovenie - oslovujete neadresne (reklama, web, cez známych apod.) 

Aké metódy na oslovenie použijete, závisí od toho: 

Posledná úprava ( 12. október 2010 )
Celý článok...
 
Čo naozaj predávam? Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

To je prvá otázka, ktorú by ste si mali položiť, ak chcete úspešne predávať.

Mnoho predajcov si myslí, že zákazníci kupujú ich produkty alebo služby. Nie je to však pravda. Zákazníci PLATIA za produkty. Ale dôvod, prečo ich kupujú, je odpoveďou na otázku: „Čo získam používaním tohto produktu alebo služby“

Posledná úprava ( 20. september 2010 )
Celý článok...
 
Čo je to predaj Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

ImageCieľ predaja

Ako v každej činnosti, aj v predaji je veľmi dôležité najprv pochopiť samotnú podstatu. Boli by ste prekvapení, koľko obchodníkov v tomto nemá ani po rokoch praxe celkom jasno. Čo je teda cieľom predaja?

Posledná úprava ( 13. september 2010 )
Celý článok...
 
 
Vyhľadať na stránke

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore