Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Začnite budovať vzťahy so svojimi zákazníkmi Tlačiť E-mail
Napísal Radoslav Vandžura   

Dnes nie je dôležité mať iba kvalitný produkt, dôležitá je aj jeho prezentácia a PR. Č astosa stáva, že kvalitnejší produkt býva prevalcovaný menej kvalitným, ktorý má lepšie promo. Aj preto by ste sa okrem kvality produktu mali sústrediť na to, ako ho ľudia vnímajú, budovať vzťah so zákazníkmi a urobiť maximum pre to, aby vás ľudia mali radi. Prečo je to dôležité? Pretože, keď vás ľudia majú radi, hovoria o tom, kde boli spokojní a odporučia vás svojim známym. A čo si myslíte, čo presvedčí vášho potencionálneho zákazníka, aby využil vaše služby? Bilboard pri ceste alebo slovné odporúčanie niekoho, komu dôveruje? 

 

Obráťte sa na odborníkov 

Pokiaľ nie ste obrovská nadnárodná firma, asi nebudete mať marketingové oddelenie či in­house reklamnú agentúru. Aj preto je pre vás lepšie a efektívnejšie nájsť na tieto služby externú firmu. Kvalitná reklamná agentúra vám pomôže odhaliť vašu cieľovku a najlepšiu vhodnú komunikáciu s touto skupinou. Pretože musíte zvoliť iný štýl budovania si vzťahov, keď sú vaši zákazníci študenti a iný štýl, keď sú to úspešní biznismeni. 

 

Nebojte sa komunikovať

Dôležité je, aby ste sa so svojimi zákazníkmi rozprávali, spoznávali ich a budovali vzťah. Niektoré firmy si myslia, že stačí o sebe povedať tri vety, aby s nimi zákazník „vliezol do postele“.To nestačí, musíte vybudovať vzťah. Zoberte si napríklad úspešných hudobníkov. Ľudia ich milujú a kupujú si tričká s potlačou ich skupiny. Ľudia tieto skupiny zbožňujú až tak, že im platia za to, abyim mohli robiť reklamu formou ich tričiek . Toto je stav, o ktorom sníva každý podnikateľ – aby mu ľudia robili reklamua ešte mu za to aj platili. Dá sa to však dosiahnuť, ako na to? 

 

Personalizujte

Zabudnite na povýšeneckú marketingovú komunikáciu, správajte sa k svojim zákazníkom ako človek a nie ako robot. Vyjadrite emócie, empatiu, navrhnite riešenie. Nestačí iba napísať: „Ďakujeme za podnet, situáciu prešetríme. Vaša Billa.“ Ostanete iba na smiech. Personalizujte obsah pre svojich zákazníkov, nebojte sa priplatiť za jeho kvalitu a používajte skutočné fotografie. Miesto fotobanky si priplaťte a navštívte fotoštúdio, lebo aj pekné fotky dokážu predávať. Správajte sa ku svojim zákazníkom ako k priateľovi, ktorého si vážite a záleží vám na ňom. Aj vďaka tomu vás bude mať rád. 

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 09. November 2015 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania
Kalendár udalostí
Apríl 2024
P U S Š P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore