Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Sú vernostné programy výhodné aj pre podnikateľov? Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Vernostné programy majú radi nielen zákazníci, ale aj podnikatelia. Prečo? Pretože im pomáhajú udržať si svojich zákazníkov, získať informácie o zákazníkoch a ich správaní a zlepšujú aj povedomie o značke. A je jedno, či predávate tonery HP CE285a alebo značkovú drogériu, pomôžu aj vám. Čo by ste o vernostnom programe a kartách mali vedieť predtým, ako im poviete svoje definitívne áno?

Vďaka nim zákazníci nakupujú častejšie

Obľúbené vernostné karty majú takú moc, že zákazníci sa ku vám nielen vrátia, ale vracajú sa ku vám oveľa častejšie. Je to všetko o psychológii – vy ste im zadarmo/za vernosť dali výhodu a oni sa vám ešte cítia zaviazaní, a tak idú ku vám nakúpiť. To je jeden dôvod, druhý dôvod je ten, že ku vám idú nakúpiť s pocitom, že niečo ušetria a dostanú zľavy. A s takýmto pocitom sa nakupuje oveľa lepšie. Takže nakupujú u vás nielen častejšie, ale aj viac. A to je sen každého obchodníka, nie?

Získavajte cenné údaje

Ak dokážete správne využiť vernostný program, dostanete sa k informáciám, ktoré majú pre vás cenu zlata. Musíte ich však správne interpretovať. Ak to nedokážete vy, požiadajte o pomoc analytika, ktorý na základe štatistických údajov z vernostnej karty dokáže analyzovať nákupné správanie zákazníka. A vy môžete personalizovať zľavy na základe toho, čo ľudia najradšej kupujú. A v neposlednom rade, vďaka tomu, že sa zákazník zaregistruje do vášho vernostného klubu, získate jeho mail. Na ten mu môžete posielať zaujímavé newslettre s akciami, ktoré ho budú zaujímať.

Získať nového zákazníka je drahšie

Je dobré sledovať počínanie si napríklad veľkých mobilných operátov, ktorí sú posadnutí získavaním nových zákazníkov. Tým poskytujú rôzne výhody, akcie či zvýhodnené paušály len preto, aby prešli k nim. Neuvedomujú si, že zabúdajú na tých existujúcich zákazníkov, ktorých miesto odmeny za vernosť znevýhodňujú. Nebuďte ako oni, získať nového zákazníka je 5 – 10-krát drahšie ako si udržať toho verného. Myslite ekonomicky a zamerajte sa hlavne na tých verných. Chcete sa dozvedieť viac? Navštívte stránku Vernostnyprogram.com.

 

 

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 08. April 2019 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania
Kalendár udalostí
Apríl 2024
P U S Š P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore