Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Stávkovanie a reklama Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

V súčasnosti sa okolo športu už ani nedá nepomyslieť na to, že by sa nejaké športové podujatie, či turnaj zaobišli bez stávok, či oficiálne schválených alebo neoficiálnych, čiernych stávok. Stávkové kancelárie sa preto vynakladajú čo najväčšie úsilie o to, aby získali maximálne množstvo informácií o tom, ako motivovať stávkujúcich ľudí k výberu ich kancelárie.

Z tohto dôvodu sú robené mnohé štúdie, ba vznikajú aj celé nové študijné odbory a programy venované práve fenoménu stávkovania. Celý proces, čím všetkým môže byť potenciálny stávkar ovplyvňovaný je podrobený dôkladnému skúmaniu. Výsledky týchto štúdií sú dostupné, ale samozrejme, že nie sú zadarmo. Mnohé stávkové kancelárie finančne podporujú takéto výskumy a prieskumy. Následne sa však snažia utajiť ich výsledky, alebo resp. neodkryť všetky výsledky, aby si udržali aspoň akú takú výhodu v dnešnej konkurencii.

 

V jednom zahraničnom časopise, ktorý sa venuje športu, podnikaniu a manažmentu (Sport, Business and Management: An International Journal vyšiel nedávno zaujímavý článok rozoberajúci práve problematiku stávkovania z pohľadu stávkujúceho ako tretej osoby.

Image 

Článok rozoberá vnímanie propagácie stávkovania z pohľadu tretej osoby. Zámerom tejto štúdie, ktorú článok popisuje, bolo preskúmať aspekty vnímania a správania sa tretej osoby v kontexte sponzorovania marketingových sietí a kanálov pre stávkovanie v športe, pričom sa jednalo o legálne stávkové kancelárie. Konkrétne sa jednalo o pozorovanie vplyvov propagácie stávkovania a sledovanie následných rozhodnutí s tým spojených.

Vyhodnocovali sa tri cieľové skupiny tejto štúdie: deti, dospelí a samotné stávkové kancelárie. Ďalej sa sledovali vplyvy na správanie jedincov v súvislostiach spojených s tým, ako je vnímaná cenzúra v oblasti športového stávkovania. Rovnako sa sledovali tieto vplyvy pri tom, keď sa jedná o stávkovanie, ktoré je podporované sponzormi a motivácia stávkovať pri tomto druhu stávok.

V tejto štúdii sa dosiahlo toho, že bola naplnená databáza komerčných výsledkov, z ktorých bolo viac ako 500 použiteľných. Ďalej boli otestované štyri hypotézy, ktoré rozoberali vnímanie efektov sponzorovania stávkovania na samotných kanceláriách a ostatných cieľových skupinách. Následne boli vyhodnocované rozdiely vo výsledkoch z jednotlivých skupín a boli stanovené závery, ktoré hovorili o tom, čím je ovplyvňovaná tretia osoba pri stávkovaní a tiež ako je vnímaná spomínaná cenzúra.

Image 

Závery štúdie odhalili širokú paletu možných reakcií na sponzorovanie športu stávkovými kanceláriami. Niektorý jedinci vnímali toto sponzorovanie pozitívne. Súhlasili so zrušením cenzúry a sú radi, keď môžu stávkovať so sponzormi. Iní stávkujúci, ktorí nemali nejaký špeciálny vzťah k sponzorom stávkovania sa javili ako veľmi ochranárski, čo sa týka detí a podporujú cenzúru týchto sponzorov.

Tento výskum bol jedným z prvých svojho druhu a zatiaľ sa zameriaval len na tri cieľové skupiny. V budúcnosti ale jeho autori plánujú rozšírenie cieľových skupín o fanúšikov, starších ľudí, a ľudí, ktorí sú zaangažovaný v športe aktívne, či samotných športovcov, trénerov atď.

 

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 22. apríl 2016 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania

Kapitalizmus je mýtus. Zopár megakorporácií požiera slabú konkurenciu

Sprivatizovali si všetko. Aj políciu a prokuratúru

Preverení a spoľahliví daňovníci budú mať výhody

Stovky firiem sa mali zapísať do registra na NBÚ kvôli kyberbezpečnosti

E-kasy budú pre podnikateľov povinné od júla

Súťaž OFFICE ROKA : Hlasovanie verejnosti spustené
Kalendár udalostí
December 2018
P U S Š P S N
26272829301 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore