Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Aj tieto detaily rozhodnú o tom, či vaša firma uspeje Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Život je mozaika, ktorá sa skladá z malých dielikov a tie dokážu vytvoriť pekné obrazy. Alebo aj nie. A také isté je podnikanie, ktoré sa skladá tiež z malých dielikov, ktoré rozhodnú o tom, či uspejete, alebo nie. Ak sa chcete vydať tou úspešnejšou cestou, dajte si pozor na tieto detaily, ktoré sa môžu stať základnými piliermi vášho úspechu. Na čo by ste sa mali zamerať?

Vonkajšia prezentácia je dôležitá

To, ako vaša firma vystupuje navonok, je veľmi dôležité. Nie je dobré, keď má každý zamestnanec iný dizajn vizitky, keď máte v reštaurácii jedálny lístok napísaný jedným typom písma a nápojový druhým. Jednoducho – urobte maximum preto, aby vaša značka vyzerala jednotne a ľudia vás dokázali spoznať podľa vizuálu. S tým vám pomôže design manuál. Okrem toho sa nebojte zaujať stanovisko k závažných spoločenským témam ako firma. Lebo aj to patrí k úspešným spoločnostiam.

Budujte vzťahy so zákazníkmi a partnermi

Korektné a priateľské vzťahy sú veľmi dôležité, či už so zákazníkmi alebo obchodnými partnermi. S budovaním vzťahov vám pomôžu aj sociálne siete, na ktorých sa nemôžete snažiť fanúšikom predať len váš tovar. Musíte im dať pocítiť, že sú pre vás výnimoční, a tak im ponúknite zľavové kódy, zábery zo zákulisia firmy alebo čokoľvek, čo ľudia, ktorí nie sú vašimi fanúšikmi na sociálnych sieťach nevidia. Nevyhýbajte sa ani osobnému kontaktu, zorganizujte event pre vašich verných zákazníkov a tam každému pripravte skvelú večeru a dajte fľašu vína Mrva a Stanko.

Nebojte sa odlíšiť

Ak chcete uspieť vo veľkej konkurencii, musíte sa odlíšiť – musíte ľuďom priniesť službu, ktorú nikde inde nedostanú, otvoriť reštauráciu s jedinečným architektonickým riešením alebo založiť unikátny biznis model. Ako by povedal Seth Godin, úspešný marketér, nebojte sa stať fialovou kravou v obyčajnom stáde.

Nepodceňujte silu webovej stránky

Ak chcete byť v dnešnej dobe úspešný, musíte mať svoju vlastnú internetovú stránku. Čo si myslíte, kde je väčšia pravdepodobnosť, že váš ľudia navštívia? Na webe či u vás v kancelárii? Presne tak, preto si dajte záležať na tom, aby vaša stránka vyzerala ako z veľkej knihy – kvalitný webdizajn a ešte kvalitnejší obsah sa postarajú o to, aby sa ľudia na vašu stránku nielen vrátili, ale stali sa aj vašimi zákazníkmi.

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 14. september 2016 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania

Odvod SNS je postavený na hlavu. Namiesto Tesca či Lidla poškodí domáce siete

Ako zaúčtovať kúpu stromov

Umierajúce aerolínie zmenil na špičku. Martin Sedlacký by si trúfol aj na naše železnice

Kto bude Manažér a Investor roka 2018? Hlasujte a zapojte sa do súťaže

Streľba z luku a registračná pokladňa

Ekonomická cena – ako efektívne na servis komunálnej techniky?
Kalendár udalostí
Október 2018
P U S Š P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore