Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

PR musí byť súčasťou marketingovej aktivity nejedného podniku Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Pre podnik je marketing niečo ako odev, bez ktorého sa nemôže pohybovať človek verejnosti. Postavenie podniku v rozvinutom hospodárstve a súčasnej ekonomike je určované  jeho výrobnou a ekonomickou charakteristikou, ako dokáže včas reagovať na aktuálny dopyt zákazníka a v neposlednom rade spoločenským postavením. To sa dá získať aj vďaka dobre prepracovaným vzťahom s verejnosťou.

 

Dôležité kontakty

Dôveryhodnosť podniku sa stáva základom pre budúci úspech a dnes je to neodmysliteľná súčasť kultúry firmy. Ak si nedokáže získať svoje okolie, nemá šancu ho ani zaujať. To znamená, že spoločnosť by si mala dobre zvážiť jednotlivé kroky. Mala by ich robiť -

  • s vedomím
  • plánovaním
  • a vytrvalo

Práca s verejnosťou je náročná a spravidla si vyžaduje obojstranne pôsobiacu interakciu. Podnikateľ by si z času na čas mal uvedomiť túto potrebu a zorganizovať deň pre verejnosť. Forma vhodnej propagácie a zároveň oboznámenie verejnosti s kultúrou spoločnosti. Väčšinou ide o akcie, kde sa nachádza veľa skladacích stanov, pod ktorým je občerstvenie alebo špeciálna mobilná kancelária s informáciami.

Tvorcovia verejnej mienky

Kontakt s médiami sa pri takýchto príležitostiach ukazuje ako veľmi vhodný tiež. Masmédiá sú tvorcami verejnej mienky, preto sa podnik musí snažiť ovplyvniť aj ich mienku. Vhodne rozložené cateringové stoly, prípitok a transparentnosť sú základné veci, ktoré by na začiatok mali stačiť. Pre vás je v tomto prípade hlavné, ako sa bude o vašom podniku písať a hovoriť, preto nepodceňujte žiadny detail.

Splníte nie len vecné poslanie

Rôzne spoločensko-kultúrne podujatia sú tiež základom dobrého PR pre každý jeden podnik. Ak spojíte tieto veci s výstavou obrazov a podporíte tak konkrétneho umelca, v očiach verejnosti sa vaša hodnota a charakter naozaj zlepšia.

 

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 26. jún 2017 )
 
Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania

Kamenné parfumérie tlaku e-shopov odolávajú. Ako je možné, že im tržby stále rastú

Hľadá sa EY Podnikateľ roka. Víťaz pôjde do Monte Carla

Superbrands a spol.: Za pseudorebríčkami značiek je najmä kšeft organizátorov

Slovenské nábytkárstvo prišlo o ďalšiu tradičnú značku

Černosi či Ázijci u nás zarábajú menej ako ostatní, upozorňuje firma

Korporátny newspeak: Firmy zakazujú v práci hovoriť niektoré slová
Kalendár udalostí
September 2017
P U S Š P S N
282930311 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore