Domov arrow Príručka podnikateľa arrow Prvý krok v podnikaní arrow V akom biznise v skutočnosti ste?  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem

V akom biznise v skutočnosti ste? Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   
V akom biznise v skutočnosti ste? Ste v niečom najlepší v celom okolí? Super! Takže to znamená, výborný príjem, pravidelné návštevy výstav, večierkov, kde si štandardne preberáte ocenenia. Však? Nie!

Fakt, že ste v niečom nadaný a talentovaný ešte neznamená, že dokážete byť aj úspešný. Je to práve vnímanie Vašich klientov, ktorí ovplyvnia to či klesnete alebo sa udržíte ako živnostník.

Takže ak nie ste v biznise napríklad webdesignu alebo poradenských služieb alebo iných služieb, tak v akom biznise skutočne ste?


Ste v rovnakom biznise ako každý iný človek na tejto planéte!

Ste v biznise predaja.

Ak začnete podnikať, budete sa stretávať s Vašou konkurenciou, ktorí majú rovnaké alebo veľmi podobné zručnosti ako vy. Čo ovplyvní kto vyhrá zákazku? Vaše predajné schopnosti! Potrebujete predávať lepšie ako iní. Je to úplne jednoduché.

Tu je prvá pomôcka, ktorá Vám umožní stať sa produktívnejšími a vyhrať tak viac projektov tým, že zmeníte spôsob akým robíte svoj biznis. Je to veľmi jednoduchá vec.


Váš biznis je pomáhať Vašim klientom zarobiť viac peňazí.


Služby ktoré poskytujete musia mať jediný cieľ – pomáhať klientom zarobiť viac peňazí.

To je prvý fakt, ktorý je potrebné realizovať, aby ste prežili ako živnostník. Pozrime sa na ďalšie.
 

Správne myslenie

Ak práve začínate vo svojom prvom biznise, potrebujete myslieť vecne. Váš prvý biznis nie je o tom, že začnete kupovať najnovší typ multifunkčného zariadenia alebo moderný nábytok do Vašej kancelárie. Žiadne nové auto, žiadny nový mobil, žiadne veľké kancelárske priestory.

Musíte sa najprv zamerať na prežitie – a to znamená biznis s čo najnižšími nákladmi!

Ušetrite na zariadení

Možno nebudete potrebovať najnovšie multifunkčné zariadenie vo Vašej kancelárii alebo najrýchlejší mobilný internet.

Ak si kúpite multifunkčné zariadenie s najnovšou funkcionalitou, zastavte sa! Vráťte sa 2 kroky späť. A dajte si jednu zaucho! Plytváte peniazmi!

Budete musieť ťažko pracovať najmä v počiatočnom štádiu Vášho biznisu, aby ste zarobili peniaze – nevyhadzujte ich von oknom!

Nepotrebujete najnovšie multifunkčné zariadenie, nepotrebujete najrýchlejší mobilný internet, nepotrebujete nič nové.

Opýtajte sa známych, či nemajú staršie použité veci, ktoré by Vám mohli pokojne pre začiatok vystačiť.

Možno, že si teraz myslíte, že takýto spôsob šetrenia nie je vhodný najmä z perspektívneho hľadiska.

Uvedomte si, že multifunkčné zariadenie alebo rýchly mobilný internet tu nie je tým kľúčovým faktorom.

O čo sa tu snažím je aby ste si uvedomili, že dôležitý je Váš správny postoj, pretože ten je rozhodujúci v tom či v budúcnosti uspejete alebo nie.

Ušetrite na kancelárskych priestoroch

A teraz kde pôjde multifunkčné zariadenie? Do Vašej veľkej a prekrásne zariadenej kancelárie alebo do Vašej pracovne, ktorú máte doma?

Je veľmi náročné naštartovať, založiť a rozvíjať svoj biznis. Všetko musí bežať vo Váš prospech a preto platiť 5.000,- Sk každý mesiac za prenájom kancelárie nie je veľmi pozitívne.

Keď som rozbiehal svoj biznis, začínal som práve vo svojej domácej pracovni. Pre začiatok je to veľmi dobré miesto. Väčšinu obchodov som realizoval prostredníctvom telefónu, emailu alebo návštevami zákazníkov v ich firemných priestoroch.

Najprv som sa zdráhal a ak som nemusel, nepovedal som klientom, že pracujem z domu. Moje vnímanie bolo, že ak pracujete z domu, ste veľmi „malý“. Myslel som si, že moji klienti budú mať pocit, že ak si nedokážem zabezpečiť kanceláriu, nebude to pre nich dôveryhodné. Myslel som si, že to rapídne zníži moju kredibilitu. Na druhej strane myslím si, že mám v tomto čiastočne pravdu.

Veľa klientov chce vedieť, či máte reálnu kanceláriu, so svojimi zamestnancami a počítačmi. Ale je veľmi ťažké to všetko zmestiť do domácej pracovne! Takže som sa stále vyhýbal hovoriť o tom, že ja som Web dizajnérska  a marketingová firma  a pracujem z mojej domácej pracovne.
 

Inovujte s málom

S modernou technológiou môže byť Vaša kancelária zariadená jednoducho a rýchlo. Budete potrebovať prístup na internet. Vaše telefonáty môžu byť riadené vašou 'sekretárkou' – to je sila záznamníkov a malých ústrední.

Neodporúčam Vám hneď prenajať kanceláriu ak to nie je nevyhnutné. Odporúčam začať pomalšie. Prenájom kancelárskych priestorov je dobré využiť vtedy ak už máte pravidelný príjem a celkom slušnú bázu klientov, ktorá sa bude len rozširovať.

Čím viacej výdavkov máte, tým väčšie tržby musíte generovať. Vysoké výdavky redukujú Vaše šance na prežitie v tvrdom svete biznisu, a to nie je samozrejme to o čo sa tu snažíme. Chceme aby ste prežili a vybudovali biznis, ktorí si zaslúžite!


Kľúčové body


1. Pri Vašom podnikaní ste v biznise predaja.

2. Uvažujte správne aby ste boli úspešný. Buďte hospodárny.


Komentárov
Vyhľadávanie RSS
peter   |95.102.142.xxx |2011-10-14 19:22:02
Zdravim Vas chcel by som vas poziadat o radu ,ako mam
postupovat pri nevyplateni objednavky a sluzby v moj neprospech, tym ,ye nemam
zalozenu zivnost no predal som tovar a zaroven aj sluzbu //napr:predal som
dlazbu a aj polozil
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 19. February 2008 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore