Domov arrow Základy predaja arrow Kým začnete arrow Čo naozaj predávam?  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem

Čo naozaj predávam? Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

To je prvá otázka, ktorú by ste si mali položiť, ak chcete úspešne predávať.

Mnoho predajcov si myslí, že zákazníci kupujú ich produkty alebo služby. Nie je to však pravda. Zákazníci PLATIA za produkty. Ale dôvod, prečo ich kupujú, je odpoveďou na otázku: „Čo získam používaním tohto produktu alebo služby“

Príklady

Ak predávate jazykové kurzy, zákazníci kupujú „schopnosť dorozumieť sa v cudzom jazyku“. Ak predávate účtovnícky softvér, zákazníci kupujú „jednoduchší a prehľadnejší sposôb účtovnej evidencie“. Ak máte kaderníctvo, vaše zákazníčky kupujú „lepší pocit z toho, ako vyzerám“.

Cítite ten rozdiel? Položte ste si preto otázku: „Čo je výsledkom použitia môjho produktu alebo služby?

Napíšte to na papier. To sú totiž dôvody, prečo by mohli zákazníci váš produkt alebo službu kúpiť. Je dôležité porozumieť motívom vašcih budúcich zákazníkov. Toto vám tiež pomôže správne pomenovať vašu cieľovú skupinu.

Martin Mišík
www.akopredavat.sk

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 20. September 2010 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore