Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Ako zvýšiť návštevnosť svojej webstránky Tlačiť E-mail
Napísal Radoslav Vandžura   

Ešte skôr, ako si vyberiete registračné sídlo pre svoju spoločnosť, by ste mali mať v hlave predstavu, ako sa budete prezentovať. Klasická reklama je mŕtva a navyše stále drahá, dnes máte najviac možností na internete. Navyše to vychádza pre vás aj cenovo výhodnejšie. Ako by ste sa mali prezentovať na internete a zvýšiť návštevnosť svojej stránky?

 

Kvalitný obsah a príťažlivý vzhľad

Ideálne miesto, kde sa môžete prezentovať, je vaša webová stránka. Miesto, kde za relatívne nízke náklady, môžete povedať o sebe to, čo chcete. Dajte si záležať na jej tvorbe, pretože ľudia vás navštívia najprv na webe a ak ich osloví, až potom aj vo vašej kancelárii. Vyberte si ľudí, ktorí vám dokážu vytvoriť príťažlivú stránku. Majte na pamäti, že je rok 2015 a tak musí vyzerať aj vaša stránka. Vizuál stránky zaujme návštevníka na prvý pohľad, ale aby ste ho tam udržali, musíte mať aj kvalitný obsah. Jedinečný, užitočný a vlastný obsah, ktorý ponúkate zadarmo.Spojte obsah a vizuál do jedného a máte dobrý web.

 

Zamerajte sa na návštevnosť stránky

Návštevnosť vašej stránky sa odvíja aj od obsahu, ktorý tam ponúkate. Myslíte si, že máte kvalitný a zároveň príťažlivý obsah, no návštevníci prichádzajú na vašu stránku v nižšom počte, ako ste očakávali? Skúste SEO optimalizáciu, ktorá vám pomôže vo výsledkoch internetových vyhľadávačov dostať sa na vyššie pozície. A tu platí priama úmera – čím vyššie vo výsledkoch ste, tým sú vyššie aj návštevy vašej stránky. Najprv je potrebná SEO analýza, ktorá odhalí chyby ako nedostatok kľúčových slov v obsahu, nesprávne napísané titulky či duplicitu na stránke. Až potom nasleduje samotná SEO optimalizácia. Ako to vyzerá?

 

Linkbuilding je dôležitý

SEO optimalizácia odstráni všetky zistené chyby, ktoré odhalila analýza, to však automaticky neznamená zlepšenie pozície vo výsledkoch vyhľadávania. Aj preto sa používa linkbuilding, ktorý zvyšuje relevantnosť vášho webu. Je to budovanie spätných odkazov na cudzích weboch, a čím viac spätných odkazov smeruje na vašu stránku, tým je pre internetové vyhľadávače relevantnejšia. Čím je vyššia relevancia, tým je aj vyššie umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania. Musíte byť však trpezlivý, výsledky nie sú viditeľné okamžite, spravidla to trvá pár mesiacov, kým sa dostaví zlepšenie pozícií. Trpezlivosť lepšie pozície prináša.

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 09. November 2015 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania
Kalendár udalostí
Apríl 2024
P U S Š P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore