V Českej republike bol pred mesiacom uskutočnený prieskum o tom, koľko mikropodnikateľov má svoju vlastnú web stránku. A nedopadol práve najlepšie – až tretina z nich svoj web nemá. Toto číslo však dostáva úplne iný rozmer vtedy, keď zistíte, kto je to mikropodnikateľ.
Je to podnikateľ, ktorého ročný obrat je do 40 miliónov Kč. Teda nie
je to iba pani s registračnou pokladnicou, ktorá predáva na trhu domáce
vajíčka, ale aj ľudia, ktorých zisky môžu byť pokojne v miliónoch. Prečo
je internetová stránka pre podnikateľov taká dôležitá?
Web je skvelé miesto na prezentáciu
Mať
vlastnú internetovú stránku, je obrovskou výhodou, pretože máte
prakticky neobmedzený reklamný priestor za zanedbateľnú sumu. Za
zanedbateľnú oproti tomu, koľko stojí reklama v telke, rádiu či na
bilboarde. Vytvorenie podnikovej web stránky
vám prinesie nielen túto výhodu, ale aj veľa ďalších. Jednou z tých
najväčších je, že sa o vás dozvedia ľudia, ktorí by nemali šancu, keby
ste mali iba jeden bilboard vo vašom meste.
Na čom by ste si mali dať záležať pri tvorbe webu
Základom
je urobiť dobrý prvý dojem. Ten je v mnohých prípadoch rozhodujúci.
Zaručí, aby sa návštevník vašej stránky neotočil a hneď neodišiel. Ale
pozor, len pekný webdizajn nestačí na to, aby ste premenili návštevníka
na zákazníka. A o to vám predsa ide, nie? Najlepšie sa vám to podarí
tak, že mu dáte niečo zadarmo, nejaký obsah. Obsah, ktorý bude mať pre
neho pridanú hodnotu. Obsah, ktorý mu pomôže vyriešiť jeho problém.
Obsah, ktorý obsahuje kúsok vášho know-how. Prečo to funguje? Pretože
platí pravidlo reciprocity – ak niekomu dáte niečo zadarmo, bude sa vám
to snažiť odplatiť. A v tomto prípade máte veľkú šancu, že sa stane
vašim zákazníkom – kúpi si od vás tovar, využije vaše služby.
Chcete využiť kvalitnú tvorbu webstránok? Navštívte Atomer.sk a pozrite sa, aké sú vaše možnosti.
|