Je skutočne všetka múdrosť obsiahnutá v knihách? Nuž, tak ďaleko od pravdy to nebude. A kombinácia kníh a internetu je s najväčšou pravdepodobnosťou nekonečným zdrojom všetkého dôležitého a aj menej dôležitého, čo potrebujete vedieť. Práve ste objavili tú najlepšiu studňu na to, aby ste sa zlepšili v podnikaní. Zaujímavá ekonomická literatúra, knihy o marketingu a manažmente + inšpirácia od tých najlepších na internete vám pomôžu posunúť sa míľovými krokmi vpred. Ako na to?
Čerpajte od tých najlepších
Zabudnite na knihy plné poučiek
odtrhnutých od reálneho sveta. Tie sú dobré na to, aby ste pochopili
princípy vo vákuu, ak však chcete porozumieť tomu, ako to funguje v
reálnom svete, zaujímajte sa o knihy o manažmente od špičkových autorov.
Tí sú ochotní sa s vami podeliť o svoje know-how, o to, čo v podnikaní
dosiahli a vedia, že to pomôže uspieť aj vám. Pár desiatok eur za takúto
literatúru, ktorá vám poradí ako nikto iný, je doslova krádež.
Marketing je dôležitý
Pochopiť
princípy marketingu a toho, ako uspieť na už preplnenom trhu vám pomôžu
opäť knihy a blogy od tých najlepších, ktorí sa v oblasti reklamy
pohybujú. Seth Godin, David Ogilvy, Dan Ariely či Robert Cialdini sú
ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti, postrehy a poznatky, ktoré stihli
nazbierať počas svojho pôsobenia. Nielen o reklame samotnej, ale aj o
tom, ako veľmi je dôležité poznať psychológiu, aby ste porozumeli
správaniu ľudí pri nakupovaní. Ako sa hovorí – neexistuje nudný produkt,
iba nudná značka. A to je to najdôležitejšie – ľudia sa rozhodujú na
základe emócií a nie rozumu, tak ich nenuďte.
Navštívte
internetové kníhkupectvo Uniknihy.sk a objavte nevyčerpateľnú studňu
kníh o marketingu, manažmente a podnikovej ekonomike. Okrem iného,
pretože tu nájdete aj knihy z iných odborov – medicína, právo, umenie či
informatika.
|