Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Využite sociálne siete vo svoj prospech Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Virtuálny svet a ten reálny sa stále lepšie a lepšie dopĺňajú a zároveň prepájajú. A práve vďaka internetu je tu obrovské množstvo príležitostí, ktoré môžete využiť v prospech vášho podnikania. Nehovoríme teraz o možnosti prenajať si virtuálnu kanceláriu, založiť si eshop či rôznych SEO stratégiách, ale o tom, že sociálne siete sú skvelou príležitosťou, ako začať budovať vzťahy s vašimi (potenciálnymi) zákazníkmi.

Čo áno a čo nie na sociálnych sieťach

Na sociálnych sieťach nemôžete tlačiť na pílu a predávať na silu váš tovar či služby. Na to predsa sociálne siete (pôvodne) neslúžia. Dôležité je budovať vzťahy s už existujúcimi zákazníkmi a aj s tými potenciálnymi. Musíte správne vyvážiť príspevky – na tri nemarketingové príspevky by mal pripadať jeden príspevok, v ktorom sa budete snažiť niečo predať. Nebojte sa používať ani populárnu reklamu na Facebooku či Instagrame.

Budujte vzťahy na Facebooku

Nielen na vašom webe, ale aj na Facebooku je dôležité budovať obsah. Ak náhodou narazíte na internetový obchod s módou, ktorý má síce 10-tisíc fanúšikov, no jeho príspevky majú nulovú interaktívnu, môže ísť o dve veci – fanúšikovia sú kúpení alebo stránka postuje iba príspevky s cieľom predať. Nebojte sa podeliť so svojimi fanúšikmi o súkromie firmy, dávajte im rady, odmeňte ich za to, že sú vašimi fanúšikmi (zľavové kódy, súťaže či možnosť objednať si tovar skôr ako ostatní) a až potom tam robte marketing.

Nebojte sa skúsiť Instagram či Snapchat

Instagram a hlavne Snapchat sú dve sociálne siete, ktoré sú medzi marketérmi ešte trochu nepreskúmané, ale prestavajú obrovský potenciál. Ak sú vašou cieľovkou hlavne mladí ľudia, skúste to na Snapchate, kam tínedžeri utekajú z Facebooku pred rodičmi. Aj keď sociálna sieť Google + je takmer mŕtva, nebojte sa investovať aj mimo sociálne siete – napríklad reklama vo vyhľadávači Google je stále účinnejšie, pretože na ju tlačí do popredia aj samotný Google.

 

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 15. september 2016 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania

Odvod SNS je postavený na hlavu. Namiesto Tesca či Lidla poškodí domáce siete

Ako zaúčtovať kúpu stromov

Umierajúce aerolínie zmenil na špičku. Martin Sedlacký by si trúfol aj na naše železnice

Kto bude Manažér a Investor roka 2018? Hlasujte a zapojte sa do súťaže

Streľba z luku a registračná pokladňa

Ekonomická cena – ako efektívne na servis komunálnej techniky?
Kalendár udalostí
Október 2018
P U S Š P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore