Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Pri tvorbe eshopu by ste mali myslieť na toto Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Stále viac obchodníkov, ktorí začínali ako kamenná predajňa, využíva vo svoj prospech internetový obchod. Bez ohľadu na to, či predávate hračky, riešite repas turba a predaj ďalších repasovaných dielov, alebo ponúkate keramiku, mali by ste mať vlastný internetový obchod. To je minimum, ale ak chcete uspieť vo veľkej konkurencii, dajte si pozor aj na toto.

Webdizajn a jeho sila

Niektorí odborníci na internetové stránky hovoria, že dizajn webstránky zaujíma iba dvoch ľudí – majiteľa webu a grafického dizajnéra, ktorý ju robil, pričom každého zaujíma obsah. Jasné, obsah je dôležitejší ako dizajn, ale nie je to pravda, že už nikoho iného nezaujíma. Pretože stále je tu veľké množstvo ľudí s estetickým cítením, a prečo im znepríjemňovať pobyt vo vašom eshope? Áno, síce im dáte to, čo hľadajú, ale počas návštevy budú škrípať zubami. Takže ak chcete byť úspešný, neváhajte investovať aj do dizajnu.

Používateľské prostredie a responzívnosť

Pri dizajne však nesmiete skončiť. Čo z toho, ak niečo vyzerá dobre, ale nedá sa to používať? Pri tvorbe svojho eshopu myslite aj na používateľské prostredie, ktoré umožní vašim návštevníkom pohybovať sa po stránke intuitívne bez toho, aby museli hľadať, kde je nákupný košík či kontakt na vás. Preto by v tíme, ktorý pre vás programuje internetový obchod, nemal chýbať user experience dizajnér. Okrem toho, v dnešnej dobe, keď stále viac a viac ľudí nakupuje cez svoje smartfóny, musíte myslieť aj na responzívny dizajn. Teda taký dizajn, ktorý sa prispôsobí zariadeniu, na ktorom si používateľ váš eshop zobrazí – mobil, tablet, notebook či veľký monitor.

Na obsah nesmiete zabudnúť

Aj keď ide o eshop, nemali by ste zabúdať ani na kvalitný obsah, ktorý má veľký význam z hľadiska SEO. Preto ak predávate bežeckú obuv, píšte blog o tom, ako vybrať bežecké tenisky, ako sa vyvarovať chybám pri behaní a pokojne môžete natočiť aj inštruktážne video o tom, ako správne držať telo pri tomto športe. Jednoducho – poskytnite vašim návštevníkov zadarmo rady, zaujímavosti či zábavu. Toto je obsah, ktorý by nemal chýbať ani v eshope.

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 20. september 2016 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania

Rap, grafity či hranie hier ako obživa? Je to drina

Viceprezidentka z Johnson Controls je z Bratislavy: Základ je nebyť priemerný

Odvod SNS je postavený na hlavu. Namiesto Tesca či Lidla poškodí domáce siete

Ako zaúčtovať kúpu stromov

Umierajúce aerolínie zmenil na špičku. Martin Sedlacký by si trúfol aj na naše železnice

Kto bude Manažér a Investor roka 2018? Hlasujte a zapojte sa do súťaže
Kalendár udalostí
Október 2018
P U S Š P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore