Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Marketingové tipy pre malé firmy Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   

Rozhodli ste sa vstúpiť do podnikateľského prostredia, ale neviete, ako najlepšie dosiahnuť všetky dôležité kroky, ktoré vás počas tejto neľahkej cesty môžu postretnúť. Veľmi dôležitá súčasť podnikateľskej filozofie je dobre premyslená marketingová stratégia. Zle prispôsobená a nastavená metóda propagácie, môže vaše podnikanie v strede úspešnej kariéry prelomiť. Poznáme tie najzákladnejšie a jednoduché tipy pre všetky malé firmy, ktoré vám môžu pomôcť na tejto ceste k úspechu.

1. Poznajte svojho zákazníka

Poznať svoje publikum je jednou z prvých vecí, ktoré musíte urobiť. Zameranie sa na vašu cieľovú skupinu vám môže pomôcť utvárať všetky dôležité rozhodnutia. Na takéto analýzy najlepšie poslúži telemarketing, ktorý sa orientuje na zisťovanie v oblasti spokojnosti zákazníkov s konkrétnymi službami. Čím lepšie pochopíte svoje publikum, tým viac podporíte vlastnú snahu v podnikaní. Pre všetky tieto potreby je nutné prispôsobiť všetky činnosti jeho požiadavkám.

2. Nastavte si svoje ciele

Po tom, ako spoznáte vaše smerovanie, dôležitou vecou, ktorú si treba uvedomiť sú vaše ciele. Ich dosiahnutie v stanovenom termíne je kľúčom k úspechu pre dobré plánovanie. Splnením všetkých vecí budete schopní jednoduchšie reagovať na stratégie a taktiky svojej konkurencie. Nechajte si poradiť od moderného call centra v Bratislave, ktoré vám dokáže ukázať podobne príjemné stránky vášho biznisu. Meranie výsledkov vlastných činov má na podnikanie tiež zásadný význam. Zistíte, čo funguje a čo naopak nie a ľahšie doladíte všetky zistené nedostatky.

3. Nezabudnite na kvalitu zákazníckeho servisu

Veľký zákaznícky servis je ďalším dôležitým faktorom, ktorý je potrebné zvážiť, ak chcete byť úspešní vo svojom odbore. S príchodom sociálnych médií, môžete vo vašom podnikaní robiť doslova zázraky. Nezabudnite sa na poskytovanie zákazníckych služieb dôkladne pripraviť. Zabezpečte si dopravu a používajte pneumatiky, o ktorých kvalite nemusíte pochybovať. Odpovedajte na všetky otázky ľudí a budete si tak budovať ich dôveru vo vašu značku. Vždy majte na pamäti, že najlepšie PR pre akýkoľvek podnik je množstvo spokojných zákazníkov.

Komentárov
Vyhľadávanie RSS
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!




3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Posledná úprava ( 17. máj 2017 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >
 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania

Kamenné parfumérie tlaku e-shopov odolávajú. Ako je možné, že im tržby stále rastú

Hľadá sa EY Podnikateľ roka. Víťaz pôjde do Monte Carla

Superbrands a spol.: Za pseudorebríčkami značiek je najmä kšeft organizátorov

Slovenské nábytkárstvo prišlo o ďalšiu tradičnú značku

Černosi či Ázijci u nás zarábajú menej ako ostatní, upozorňuje firma

Korporátny newspeak: Firmy zakazujú v práci hovoriť niektoré slová
Kalendár udalostí
September 2017
P U S Š P S N
282930311 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore