Domov  
   
Domov    Tlačiť    Pridať k obľúbeným
Domov
Uvažujem o podnikaní
Ako začať
Odvody poistného
Účtovníctvo
Základné informácie
Legislatíva
FAQs
Dokumenty na stiahnutie
Linky
Blog pre podnikateľov
Vyhľadávanie
Kontakt
Nové položky menu
Príručka podnikateľa
Základy predaja
Katalóg firiem
Naši Partneri


Ekonomika, obchod, podnikanie / eTREND - internetová služba týždenníka TREND


www.AutoDielyOnline24.sk

Nebojte sa založiť svoju spoločnosť
Napísal Radoslav Vandžura   

Dva týždne. Približne toľko trvá založenie spoločnosti s ručením obmedzeným na Slovensku. Dva týždne plné byrokracie, behania po úradoch, vyplňovania formulárov a nekonečných radov. Pre začínajúceho podnikateľa plného elánu a odhodlania prvá vážnejšia prekážka, ktorá mu dokáže vziať energiu, ktorú bude potrebovať pri riešení závažnejších problémov. Veľa ľudí by sa tomu najradšej vyhlo. Dobré správy – dá sa tomu vyhnúť.

Celý článok...
 
Ako optimalizovať svoje výdavky
Napísal Radoslav Vandžura   

Optimalizácia je čoraz viac populárnejšia. V podnikateľských kruhoch počujete toto slovo častejšie ako slovo espresso v kaviarni. Niektorí podnikatelia aj naozaj optimalizujú, iní iba stále hovoria o tom, aké je to dôležité a pritom sa tým vôbec neriadia. Aké sú spôsoby optimalizovať svoje výdavky okrem kombinácie podnikateľskej kombinácie Seychely a offshore spoločnosť? Záleží od toho, či chcete optimalizovať iba svoje peniaze alebo aj čas? Síce všetci hovoria, že čas sú peniaze, no už menej ľudí sa tým riadi.

Celý článok...
 
Ako zvýšiť návštevnosť svojej webstránky
Napísal Radoslav Vandžura   

Ešte skôr, ako si vyberiete registračné sídlo pre svoju spoločnosť, by ste mali mať v hlave predstavu, ako sa budete prezentovať. Klasická reklama je mŕtva a navyše stále drahá, dnes máte najviac možností na internete. Navyše to vychádza pre vás aj cenovo výhodnejšie. Ako by ste sa mali prezentovať na internete a zvýšiť návštevnosť svojej stránky?

Posledná úprava ( 09. november 2015 )
Celý článok...
 
Začnite budovať vzťahy so svojimi zákazníkmi
Napísal Radoslav Vandžura   

Dnes nie je dôležité mať iba kvalitný produkt, dôležitá je aj jeho prezentácia a PR. Č astosa stáva, že kvalitnejší produkt býva prevalcovaný menej kvalitným, ktorý má lepšie promo. Aj preto by ste sa okrem kvality produktu mali sústrediť na to, ako ho ľudia vnímajú, budovať vzťah so zákazníkmi a urobiť maximum pre to, aby vás ľudia mali radi. Prečo je to dôležité? Pretože, keď vás ľudia majú radi, hovoria o tom, kde boli spokojní a odporučia vás svojim známym. A čo si myslíte, čo presvedčí vášho potencionálneho zákazníka, aby využil vaše služby? Bilboard pri ceste alebo slovné odporúčanie niekoho, komu dôveruje? 

Posledná úprava ( 09. november 2015 )
Celý článok...
 
<< Začiatok < Predošlá 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nasledujúca > Koniec >>

 
Vyhľadať na stránke
Press Info
Aktuálne informácie zo sveta podnikania

Kamenné parfumérie tlaku e-shopov odolávajú. Ako je možné, že im tržby stále rastú

Hľadá sa EY Podnikateľ roka. Víťaz pôjde do Monte Carla

Superbrands a spol.: Za pseudorebríčkami značiek je najmä kšeft organizátorov

Slovenské nábytkárstvo prišlo o ďalšiu tradičnú značku

Černosi či Ázijci u nás zarábajú menej ako ostatní, upozorňuje firma

Korporátny newspeak: Firmy zakazujú v práci hovoriť niektoré slová
Kalendár udalostí
September 2017
P U S Š P S N
282930311 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Tento mesiac
Aktuality

   Domov  Tlačiť  @ Kontakt Hore