|
Ako osloviť zákazníkov? |
|
|
Napísal Administrator
|
Už máte celkom jasno v tom, kto sú vaši budúci zákazníci a kde ich hľadať. Teraz sa musíte rozhodnúť, akým spôsobom ich oslovíte. Musia sa o vás nejako dozvedieť. Len to, že ste založili firmu nestačí. Ak o vás nikto nebude vedieť, nebudete mať komu predávať. Potrebujete urobiť prvý kontakt.
Máte dva spôsoby, ako to urobiť:
1. priame oslovenie - oslovujete konkrétnu osobu (osobne, telefonicky, listom, e-mailom)
2. nepriame oslovenie - oslovujete neadresne (reklama, web, cez známych apod.)
Aké metódy na oslovenie použijete, závisí od toho:
|
Posledná úprava ( 12. October 2010 )
|
Celý článok...
|
|
Čo naozaj predávam? |
|
|
Napísal Administrator
|
To je prvá otázka, ktorú by ste si mali položiť, ak chcete úspešne predávať.
Mnoho predajcov si myslí, že zákazníci kupujú ich produkty alebo služby. Nie je to však pravda. Zákazníci PLATIA za produkty. Ale dôvod, prečo ich kupujú, je odpoveďou na otázku: „Čo získam používaním tohto produktu alebo služby“?
|
Posledná úprava ( 20. September 2010 )
|
Celý článok...
|
|
Čo je to predaj |
|
|
Napísal Administrator
|
Cieľ predaja
Ako v každej činnosti, aj v predaji je veľmi dôležité najprv pochopiť samotnú podstatu. Boli by ste prekvapení, koľko obchodníkov v tomto nemá ani po rokoch praxe celkom jasno. Čo je teda cieľom predaja?
|
Posledná úprava ( 13. September 2010 )
|
Celý článok...
|
|
|