Každý podnikateľ sa vo svojich začiatkoch sústredí najmä na založenie svojej firmy a detaily samotného podnikania. Zaoberá sa tak skôr vybavovaním na úradoch, či skúmaním trhu, či sa jeho nápad ujme, alebo je odsúdený na zánik.
Vymyslieť niečo skutočne nové a prevratné je takmer nemožné. Podariť sa Vám to samozrejme môže, no oveľa pravdepodobnejšie je, že budete musieť tvrdo bojovať s konkurenciou, akoby ste sa jej celkom vyhli. Preto sa musíte pripraviť a svojim zákazníkom ponúknuť niečo viac ako iní podnikatelia.
Uplatniť sa môžete v ktorejkoľvek oblasti trhu, no uprednostnite
jednoznačne odvetvie, ktoré je Vám blízke. Nemusí to byť nutne len
internet. Práve ten sa teší najväčšej popularite a bez neho sa skutočne
nezaobíde žiadna firma, no nemusíte zakladať ďalší a celkom rovnaký
e-shop, ako stovka ostatných. Aj z tohto záujmu však môžete ťažiť. Ak sa
totiž rozhodnete pre inú oblasť, bude konkurencia o niečo menšia. Ak sa
nebudete musieť presadzovať voči veľkej konkurencií, zostane Vám viac
času aj prostriedkov na skutočný rast Vašej firmy. Pokojne tak môžete
uspieť vo výrobe, kamennom obchode, či priemysle.
Práve tieto odvetvia sú menej populárne, a to najmä pre nutnosť väčších
investícií aj do samotného vybavenia priestorov. Investovať teda budete
musieť nielen do počítača, nábytku, či obrazov na mieru, ale napríklad
aj do spoľahlivých paletových váh. S najväčšou pravdepodobnosťou však budete riešiť aj spôsob dopravy ku
konečnému spotrebiteľovi. Väčšie auto je teda nutnosťou, no nemusí byť
len nové. Ušetriť tak môžete aj kúpou staršieho, no tu si musíte
pripraviť hotovosť aj na prípadné opravy. Prinajmenšom musíte
skontrolovať brzdové valce.
Až po množstve dôležitých rozhodnutí sa tak budete môcť venovať svojej vlastnej kancelárií a obrazom podľa Vašich predstáv.
|