Založenie firmy je pre začínajúceho podnikateľa veľký krok. Dôležité však je, aby sa prispôsobil aktuálnym trendom. Úplne najsamlepšie by bolo, keby najnovšie trendy začal sám vytvárať, ale to nie je o čosi zložitejšie, ako si obuť topánky. Dnes sa veľký dôraz kladie na vystupovanie na internete. Tam sa odohrávajú veci, aj preto veľké spoločnosti kladú ešte väčší dôraz na marketing na sociálnych sieťach. Ako by však mala vyzerať moderná internetová stránka, ktorá priláka a udrží návštevníkov, ktorých premení na zákazníkov?
Vzhľad je dôležitý
Prvý dojem je dôležitý, nielen pri zoznamovaní sa medzi ľuďmi, ale aj pri návšteve webu. Nikto nechce prísť na web, ktorý ho vráti o 10 rokov dozadu. Tvorba www stránok musí brať ohľad na dnešné trendy. A tie hovoria o dlhých scrollovacích stránkach s jednoduchou štruktúrou. Nič navyše, všetko prehľadné, minimalistická, no príťažlivá grafika. Nebojte sa používať väčší font písma, nech návštevníci nemusia používať lupu. Dôležité sú aj personalizované fotografie, ktoré nafotil pre vás fotograf a nie sú iba stiahnuté z fotobanky.
Návštevníci sú vaši kamaráti
Zabudnite na oficiálny tón na webe. Nepíšte o sebe, že ste dynamická, rýchlo rozvíjajúca spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti personálnych služieb. Je to nuda a je to nezrozumiteľné. Píšte v konverzačnom tóne, ako keby ste boli s kamarátom na pive. Buďte uvoľnený, nenútený a hlavne nebuďte nudný. Neobťažujte svojich návštevníkov informáciami, ktoré sú síce pre vás dôležité, no pre neho maximálne nezaujímavé. Aj preto sa poraďte s user experience dizajnérom, ktorý vám v tomto pomôže.
Vytvorte zaujímavý obsah
Pekný dizajn je to, čo návštevníka na vašom webe zaujme, príťažlivý obsah je to, čo ho tam udrží. Aký by mal vyzerať takýto obsah? Mal by pomáhať, byť jedinečný a hlavne musí byť zadarmo. Podeľte sa s návštevníkmi o časť vášho knowhow, práve toto je ten spúšťač, ktorý premení návštevníka na zákazníka. A pozor, na toto isté myslite aj pri tvorbe e-shopu.
|